NARUČIVANJE I KUPOVINA ROBE

Kako da naručim robu?

Artikal na našem web shop-u možete kupiti brzo i jednostavno, kroz naš automatizovani sistem naručivanja i naplate.Robu možete kupiti kao registrovani kupac ili kao posjetilac web lokacije, pri čemu registrovani kupci ostvaruju dodatne benefite prilikom tekuće ili narednih kupovina.

Detaljne informacije o postupku kupovine možete pogledati na linku Kako kupiti

Da li je moguće otkazati narudžbu?

Ukoliko vaša narudžba nije zaključena, odnosno još uvijek niste prošli kroz proces naplate, narudžbu možete otkazati jednostavnim brisanjem artikala iz vaše korpe. U suprotnom, kada je naružba zaključena, narudžbu možete otkazati putem kontakt forme na Kontakt stranici, telefonskim pozivom ili kontaktom na Viber, Whatsapp, Facebook platformama.Pri otkazivanju potrebno je da dostavite informacije o vašoj narudžbi, broj narudžbe, ime i prezime, datum narudžbe.

Za artikle koji su u fazi isporuke, narudžba će biti otkazana po povratku robe u naše skladište, sve ostale naružbe će biti otkazane neposredno po potvrdi informacija o narudžbi.

Da li za kupljene artikle dobijam račun i garanciju?

Za sve kupljene artikle dobijate fiskalni račun i garantni list ukoliko artikal ima garanciju proizvođača.Prilikom dostave robe, račun i garancija će biti dostavljeni uz robu. U slučaju ličnog preuzimanja, račun i garanciju dobijate na licu mjesta u našem prodajnom objektu.

Mogu li naručiti artikal bez korištenja web shop sistema?

Artikle možete naručiti na više načina. Naša online prodavnica je najlakši i najbrži način naručivanja. Ako, ipak, robu želite naručiti na neki drugi način, to možete učiniti telefonski na neki od naših kontakt brojeva, viber ili whatsapp kontaktom, kao i putem facebook mreže ili direktno na našoj olx prodavnici.U slučaju naručivanja nekim od prethodno pomenutih načina potrebno je da znate koji artikal želite kupiti, a zatim da nam ostavite podatke za dostavu i način plaćanja.

Na koji način garantujete sigurnost online kupovine, plaćanja i bezbjednost ličnih podatka?

Tokom kupovine, vaši podaci su zaštićeni naprednim šifrovanjem i osim Vas niko nema uvid u privatne podatke koje unesete tokom kupovine.Zaštita podatka se odnosi na sve finansijske transakcije, šifre, kodove i ostale osjetljive podatke. Naš sistem koristi nekoliko nivoa zaštite, od SSL enkripcije do zaštitnih zidova na serverima, a osjetljivi podaci se ne čuvaju u našem sistemu.

PLAĆANJE I DOSTAVA ROBE

Koji su načini plaćanja?
  • Kupljenu robu možete platiti gotovinom, pri isporuci robe.
  • Online, karticama jednokratno ili na rate (važi samo za podržane tipove kartica).
  • Virmanski, putem uplate na bankovni račun.
  • Na rate, putem Mikrofin MKO potrošačkih kredita (ovaj način plaćanja zahtjeva posebnu administrativnu obradu kroz naš poslovni sistem, a zatim kroz sistem Mikrofin MKO).

Detaljne informacije o načinima plaćanja možete pogledati na linku Načini plaćanja.

Koliki je vremenski rok za dostavu robe?

Većina narudžbi se isporučuje u roku od 24 do 48 sati od trenutka zaključivanja narudžbe.U slučaju da artikal trenutno nemamo na zalihama, rok isporuke može biti duži o čemu ćete svakako biti unaprijed obavješteni.Period dostave 24-48h vrijedi za radne dane, narudžbe napravljene vikendom ili praznicima će biti obrađene i spremne za isporuku sa prvim radnim danom.

Kompletna logistika vezana za isporuku robe može zavisiti od više faktora, brze pošte koja isporučuje robu, vremenskih uslova i neradnih dana po entitetima, te vam se zahvaljujemo na razumjevanju ukoliko narudžba zakasni u odnosu na predviđeni rok isporuke.

Ako vaša narudžba nije isporučena duži vremenski period, molimo da nas kontaktirate kako bi smo na vrijeme regovali i otklonili problem u isporuci.

Proizvod koji mi je isporučen je oštećen, kao da izvršim povrat/reklamaciju?

Prilikom pakovanja robe za isporuku svi artikli se provjeravaju kako bi se utvrdilo da će biti poslani u ispravnom stanju.Postoji mogućnost uređaj bude fabrički neispravan ili oštećen tokom transporta do kupca, u tom slučaju se vrši reklamacija, odnosno povrat ili zamjena robe.

Ako oštećenje primjetite prilikom preuzimanja robe od kurirske službe, niste dužni preuzeti robu, a ista će biti vraćena nama na dalju obradu.Ukoliko ste nedostatak uočili nakon što ste preuzeli robu, potrebno je da nas kontaktirate kako bi smo pokrenuli odgovarajuću proceduru za reklamaciju, odnosno povrat ili zamjenu.

Kako da reklamiram uređaj u garantnom roku?

Ukoliko imate uređaj koji se pokvario i želite da iskoristite garanciju, prvo je potrebno da pripremite fiskalni račun i garantni list. Garancija za uređaje bez važećeg računa i garantnog lista neće biti uvažena.

Garantni list vašeg uređaja najčešće sadrži uslove garancije i spisak ovlaštenih servisa, provjerite da li kvar na vašem uređaju spada pod odgovarajuću klasifikaciju u uslovima garancije i pronađite najbliži ovlašteni servis na listi servisa.Kada kontaktirate ovlaštenog servisera i dogovorite servis, kurirska služba će preuzeti uređaj od vas ili će ako se radi o većem uređaju ili fiksiranom uređaju servisna ekipa doći na vašu adresu.

Kako da vratim robu?

Ukoliko iz bilo kog razloga želite vratiti kupljenu robu to možete učiniti u roku od 15 dana od dana kupovine. Da bi ste robu vratili, roba mora biti neupotrebljavana, bez oštećenja i u originalnoj ambalaži.

Kontaktirajte nas kako bi smo pokrenuli proceduru povrata robe.

KONTAKT

Partner d.o.o.
P.J. Broj 1 Mašine i alati

Stefana Dečanskog br. 94, Bijeljina, BiH.

Email:  [email protected]
Telefon (viber/whatsapp):  +387 65 883 888
Telefon: +387 55 425 888

Radno vrijeme prodajnog mjesta

Ponedeljak – Subota / 08 – 17h
Nedjeljom / Ne radimo