Garantni list

Uz svaki uređaj koji ima navedeno u opisu da ima garanciju, kupac dobija ovjeren garantni list proizvođača/uvoznika i fiskalni račun izdat od naše strane.

Uslovi garancije

Uslovi i trajanje garancije su iskazani na garantnim listovima.

Ovlašteni servis

Podaci o ovlaštenim servisima su iskazani na garantnim listovima.

Reklamacije

masineialati.ba vodi računa da se svaki uređaj, koliko je to u mogućnosti, testira prije slanja kupcu tako da je mala vjerovatnoća da dobijete neispravan uređaj. Ukoliko do toga ipak dođe (fabrička greška) ili se desi kvar na uređaju u garantnom roku, potrebno je da uređaj dostavite u Partner D.o.o. ili najbliži ovlašteni servis koji je naveden na garanciji.

Kupce molimo da obavezno pročitaju upustvo za upotrebu kao i šta sve spada pod garanciju uređaja (Uslovi garancije), kako se kvar ne bi prouzrokovao nestručnim rukovanjem ili nepažnjom, pri čemu garancija neće biti uvažena.

Svaki proizvođač ili uvoznik je dužan, prema zakonu BiH, da obezbjedi rezervne dijelove za uređaj u trajanju od najmanje 7 godina.

Mašineialati su ovlašteni servis isključivo za uređaje proizvođača čiji smo uvoznici.Svi ostali brendovi u našoj online trgovini imaju vlastite ovlaštene servise, te se artikli u garanciji upućuju direktno u ovlašteni servis uvoznika bez našag posredovanja.

Artikli koji su oštećeni tokom isporuke će biti zamjenjeni neposredno po povratu oštećenog artikla u naše skladište. Ukoliko prilikom isporuke/preuzimanja robe primjetite da je artikal oštećen ili na neki drugi način neispravan, niste dužni preuzeti robu.

Povrat robe – 100% garancija

Povrat robe je moguć u roku od 15 dana od dana kupovine. Roba mora biti neotpakovana, nekorišćena u originalnom pakovanju. 100% povrat novca na tekući račun kupca (umanjen za troškove dostave ukoliko su postojali). Kupac snosi sve troškove povrata robe prodavcu!

Povrat robe se vrši brzom poštom ili lično u maloprodajnom objektu.

U slučaju povrata robe brzom poštom, potrebno je da nas kontaktirate kako bi smo poslali kurirsku službu da preuzme robu.Povrat novca, umanjen za troškove dostave ukoliko postoje, će biti izvršen na vaš tekući račun odmah po prijemu robe u naše skladište. Ako robu vraćate lično, u naš maloprodajni objekat, ne plaćate troškove dostave, a povrat novca će biti izvršen na licu mjesta.

Za povrat nas možete kontaktirati putem email obrasca na našoj Kontakt stranici ili telefonski, kao i putem Viber ili Whatsapp aplikacija.

Zamjena robe

Ukoliko vam je isporučen pogrešan artikal usljed greške sa naše strane, molimo da nas nas kontaktirate na neki od navedenih načina, kako bi smo pripremili zamjenu artikla i dostavili Vam drugi artikal u najkraćem mogućem roku. U ovom slučaju nemate nikakvih troškova za zamjenu artikla.

Ako artikal želite zamjeniti za drugi iz nekog drugog razloga, troškove povrata i dostave snosi kupac.Kontaktirajte nas, a mi ćemo pokrenuti postupak zamjene u najkraćem mogućem roku.